יום שבת, 1 ביוני 2013

הציפיות שלי משדה החמניות!

אני כמו רובנו, כשאני הולכת לראות חמניות ובעיקר במגמה לצלם אותן יש לי ציפיות מהן ומהשדה בכלל.
חשבתי שאגיע וכולן כמו בכל שנה כשאני מגיעה בזמן לשדה  :זקופות, תמירות, צוואר ארוך, בלונדיניות על גבול הג'ינג'י
שופעות ובעיקר מחייכות לקראתי. הפעם משום מה את הרגע הזה ממש פספסתי וכשהגעתי לשדה ראיתי קצת התנהלות אחרת ולמרבה הפלא גם בזה
מצאתי המון יופי ולמדתי מהן כמה דברים.
קודם כל הן לא רק פרח שמשי יפה!, קצת לפני שהן נוסעות לעפולה לגרעינים הן עומלות מאד קשה למעננו, ובעיקר
לטובת צופי הספורט המכורים (לספורט ולגרעינים).
ראיתי אותן מייצרות את הגרעינים השחורים והצלחתי להנציח אותם בעודם לבנים, ראיתי את הפריחה שהופכת לגרעין
לבן ואז מתייבשת ונופלת.
ראיתי קבוצות של חמניות צעירות עם ראש מורם מחייכות לקראתי, ומנגד שכונה שלמה של חמניות עמוסות לעייפה, מרכינות ראש ושערן דליל. ועוד כל מיני שהנצחתי עבורי ועבור מי שאוהב להתבונן בצילומיי.
יש יופי בטבע באשר הוא.
תהנו אירית.
























4 תגובות:

Unknown אמר/ה...

בת דודתי היקרה. להכין כזה בלוג שכולו חמניות, זה ממש מאיר עיניים. גם אני בגינה שלי אוהבת לצלם שלבים של פריחה וכמילה, בעיקר של צמחים שלא תמיד מועילים בטובם לפרוח ולא בכל שנה... אבל את פשוט הארת את עיני בכל מצבי החמניות ועכשיו הבנתי את התמונה המופיעה בפייס מזוית שבה עלי החמניה חפו ראש, וניראו לי בהתחלה בקטן כמו פרי כלשהו... אני יכולה להוסיף לבלוג שלך עוד זוית של חמניה, אבל לא של אחת שנותנת גרעינים אלא של אלה שמגדלים כפרחי נוי, כי אצלי יש סידורים יבשים של פרחי חמניה שכמו ויבשו ושובצו אצלי ביבש ואני יכולה לצלם ולשלוח אליך אם תרצי. בכל אופן כל הכבוד על ההתמדה בנושאי הצילום ועוד יש לך עתיד.....

Unknown אמר/ה...

איריתוש
יופי של תאור וצילומים מרהיבים ,אפשר ללמוד מהחמניות את הביחד שלהן ,כולנו בשדה מסתכלות לאותו הכיוון ,שומרות קשר עיניים(גרעינים) עם השמש ,מתפתחות ומתייפות לאורה וחומה וכן מבשילות בעזרתה . שיתוף פעולה מלא לכל אורך הגידול.
דיתה.

Unknown אמר/ה...

תודה דיתוש ואורה'לה.

Unknown אמר/ה...

ממש אוהבת לקרוא את הגיגייך הם באזני יוצרים מחול יחד עם התמונות. את מדהימה