יום חמישי, 16 במאי 2013

על פי תנועת הרכבות או רכבות באות רכבות הולכות ואני נשארת בתחנה...


הסיפור הוא שאני ודיתה החלטנו להצטרף לקבוצת מצלמים (הפרטים כרגע לא משמעותיים).
אני עשיתי את כל היחסי ציבור לפרטי פרטים כולל דיוקים של שניות מיציאת הרכבת וחזרתה, עד שקיעת השמש ופריצת הכוכבים בשמיים. 
הבעיה הקטנטנה שהתעוררה ונודע לנו רק בתל-אביב שהקבוצה נערכת למשימה ב23.5 ולא ב17.5.
אז מה???
עשינו כל מה שנדרש למשימה: מתיעוד תחנת היציאה ועד התרחשויות בתחנה וברכבת, הגעה, צילום מהגשר, צילום לילי ועוד משלנו...
היה מדהים ארבע שעות של קפיצה מחוץ לשגרה, כמו היינו במדינה אחרת, שהיא מדינת "תל-אביב".
מקווה שתהנו כמונו
שלכם אירית.








































































תגובה 1:

Unknown אמר/ה...

אירית'קה, זה משהו משהו משהו, רכבת ישראל יכולה לקחת את המצגת שלה ולהשתמש בה כפרסומת לקו ת'א-חיפה. ממש מדהים!!! אני נהניתי לגלות שוב את יכולת ההסתכלות שלך וקליטת הפרטים בתחנות ובתוך הרכבת וגום מבעד לחלון. אני נהנית מאוד לצפות במצגות שלך. תמשיכי זה נפלא!!!!!!!!!!!