יום חמישי, 9 במאי 2013

הבנות מגרעין אשרת בסיור בירושלים. מוזיאון על התפר,מאה שערים,שוק מחנה יהודה.

נפגשנו בהר הרצל בחניון "חנה וסע" 11 בנות מגרעין אשרת גיוס 69. אחת לחצי שנה נפגשות מאז שמלאו לנו 60 שנים (לכל אחת לחוד). הגענו מצפון,דרום,מרכז ירושלים והסביבה.
כולנו לבשנו חצאיות/שמלות ושרוולים ארוכים כי הטיול היה מתוכנן מראש לכיוון מאה שערים.
עלינו לרכבת הקלה ונסענו למוזיאון התפר, כמובן לקחנו סיור במוזיאון המיוחד הזה, שהתערוכות המוצגות בו תמיד יש להן אמירה חברתית, מחאתית, משהו שיעבוד על האנשים בתוך הנשמה. הפעם הנושא היה בעלי חיים וכל המשתמע מכך, המיצגים היו בציור,פיסול,סרטי וידאו והיה מרתק.
לאחר כשעה שכללה גם כוס קפה על הגג של המוזיאון וצילומים כמובן כשברקע ירושלים המדהימה, נפגשנו עם החברות שלי ממאה שערים חיהל'ה ודבורה שבאו לקחת אותנו לסיור רגלי בתוך מאה שערים עד לביתה המדהים של חיה'לה.
המפגש שלנו היה מרתק ו"שני העולמות" החילוני והחרדי התאחדו שוב בזכותי, אני עושה את זה בקלות , מאחר ואני לא עוסקת בהבדלים, אני מתעניינת בקטע האנושי כולנו בני אדם וכל אחד נולד לתוך העולם שנולד.
אצל חיה'לה חווינו טקס הפרשת חלה עם הסברים מפורטים, והדגמה ותוך כדי היו שיחות על העולם שלהן והעולם שלנו.
היה מדהים קיבלנו מתנות סימליות  נרות לשבת, וחלה קטנה שהוכנה לנו בו במקום.
משם לקחנו אוטובוס קו 25 ישר למחנה יהודה, התישבנו לנו בעזורי מסעדת פתיליות וצחקנו עד התעלפות.
שוב לרכבת הקלה ולחניון.
מחכה למפגש הבא חברות יקרות שלי אוהבת אתכן שלכן לתמיד אירית.






אין תגובות: