יום חמישי, 1 באוגוסט 2013

מסיבת פרישה לרוני אחרי 21 שנות עבודה בדיאטה קלאב.

הזמנתי אלי לחצר את מנחות "דיאטה קלאב" על טפיה וכל זאת כדי להפרד מרוני חברתי האהובה . הגיעו אלה שהתאפשר להן לבא,הוותיקות הצעירות והאמצעיות. אפילו נחמה הבעלים החדשה של החברה הגיעה.
לא היה תכנון גדול לערב הזה, אך מי שהגיעה רצתה לומר משהו לרוני, משהו אישי,
ויותר מזה להקדיש ערב אחד תשומת לב נטוראל!
הכנתי את החצר ,הייתה אווירה כייפית, הבנות באו באהבה גדולה, ברור שכל אחת הביאה את מרכולתה,(זה הבאג שלי שאני לא מסוגלת להתרכז באוכל, זה ממש לא מענייני), אני העדפתי להתרכז באווירה ובתכנים.
כיף להיפגש, מה עוד שאנחנו חברות טובות אך בגלל אופי העבודה לא מתראות הרבה.
אז מה היה לנו: היו מילות הערכה,אהבה,כנות,מתחברת לא מתחברת, ריכוך,מופע,חיקויים,סטנד אפים,הקראות,ברכות,
שירה,המון צחוק ואף דמע קל,חיבוקים,חילופי מבטים,ובעיקר התקרבנו יותר אחת אל השנייה וניתנה ההזדמנות לראות אותנו כנשים חופשיות ומשוחררות.
לי זו היתה הזדמנות נהדרת לומר לרוני תודה ענקית על כל מה שניתן לי בחיים מהיום שפגשתי אותה והייתה לי עמוד ענן
בכל מה שקשור לשינוי הגדול שעברתי.
אוהבת אותך רוני ואת כל מי שהייתה שם בערב הקסום הזה.
אירית.
זו פעם ראשונה שאתנצל על איכות הצילום, אך עשיתי זאת מתוך לשמר את הרגע, ואת האווירה סליחה!













                                       



































2 תגובות:

Unknown אמר/ה...

נראה שהיה ערב משגע! כל הכבוד על הארגון והיוזמה. אוהבת אתכן!
רוני - שיהיה לך מוצלח מעבר לים ושתחזרי אלינו!

Unknown אמר/ה...

כל הכבוד לכן, נראה שהיה כייף
אוהבת אתכן
רוני -שתהיה לך נסיעה טובה ותחזרי אלינו!