יום שלישי, 15 באוקטובר 2013

אחרי הצגת הבכורה של "טיפול 10,000" תאטרון "יהלימא".

"יהלימא" במופע: "טיפול 10,000"

כתיבה בימוי ומשחק: יהלי חנדרוס דגמי ואירית דגמי
מוסיקה: מישה חנדרוס קטע מתוך יצירה אלקטרונית:
“Where is my cat?”
כשמציאות נפגשת עם פרודיה...
לכבוד יום ההולדת 60 מקבלת אירית מתנה מפתיעה
מאחת מחברותיה הטובות
המתנה היצירתית שקיבלה מובילה אותה למסע
מטלטל ומשעשע כאחד...
להזמנות:יהלי חנדרוס דגמי נייד:0522623352 yhali77@gmail.com

אירית דגמי נייד:0523611516 erit@014.net.il







ב-5/10/13 הזמנו את תושבי כוכב מיכאל וחברים אישיים לצפות בבכורה שלנו, באולם הגדול במושב. אני אוהבת לתפוס טרמפ בעיקר בהפקות שלי, ובאמת התאמתי את הבכורה ליום ההולדת 62 שלי.האם יש כיף גדול מ- לתת ביום ההולדת ?
את הערב תיעדה חברתי הנאמנה דיתה שניצר, את הכיבוד והעזרה לסידור האולם לקחו על עצמן חברותיי היקרות והאהובות מקבוצת 60.90.60 מכוכב. אני דאגתי לאווירה לפני הארוע היתה מוסיקת שנות ה-60 וברקע הקרנתי בגדול תמונות מיום ההולדת 60 שלי שהרי בזכותו המופע הזה הגיע להצגת בכורה.
ה-5.10 מוצ"ש ערב שרבים כבר לא יוצאים מהבתים בכוכב, ולא האמנתי שחברים מבחוץ יבואו כי בגיל שלנו,
מוצ"ש צריך לנוח מהנכדים והילדים והרעש וממש לא בא לסע לשום מקום.
להפתעתנו הרבה הגיעו כ-250 איש, האולם היה מלא ועוד עמדו כ-20 איש בחוץ. התמלאנו בהתרגשות והערכה, ומה שנקרא "שיחקנו אותה".
לנו השחקניות יהלי (ביתי) ואני בתם הערב כשהרגשנו את ההתלהבות,האהבה שקיבלנו,ועל המקום הזמנה להופעה,
הבנו שיש לנו באמת זהב ביד, ועכשיו השמיים הם הגבול עבורינו. אני מצרפת קישורים להיסטוריה של כתיבת המופע, ומס' מילים עליו. וכמו כן ביקורות שקיבלנו ותמונות מהערב תהנו אירית.
http://www.isha-ovedet.co.il/index.php?option=com_content&task=view&id=729&Itemid=1


יובל בן עמי- כוכב מיכאל
יהלימא בטיפול 10000
במוצ"ש ה 5.10 קיבלתי הוראה מזוגתי שתחיה להתייצב במועדון 10 דקות לפני הזמן המיועד כדי להיות מאורחי הכבוד במופע הבכורה של יהלימא (יהלי ואימא שלה אירית). עד מהרה הבנתי שהוראות דומות קיבלו עוד כ200 אנשים לפחות, מהמושב ומחוצה לו ועשר הדקות העודפות הוקדשו למציאת חניה. עוד אחד מסימני האסרטיוויות של אירית.
המופע המדובר "טיפול 10000" הוא סיפורה האישי של אירית שבגיל 60 חשה צורך לטפל בכישורי החיים השחוקים שלה. אירית משחקת דמות מורכבת מלאת סטירות ושריטות, רגשי אשמה ורצון להגשמה עצמית, בקיצור את עצמה. היא עושה זאת בפתיחות ובכנות ומשכנעת עד כדי כך שזה מצחיק עד דמעות. ויהלי מתגלה כשחקנית מקצועית ומוכשרת מחליפה בזריזות ובמיומנות דמויות ססגוניות של מטפלות ומנחות שעל אירית לפגוש בדרך ל"שלמות עצמית".
אירית ויהלי כתבו, ערכו, ביימו והפיקו את המופע המקסים שגורם לצופים להתרגש ולהזדהות איתן  בהפסקות שבין פרץ צחוק אחד לשיני.
אירית ויהלי כל הכבוד! אני בטוח שעוד רבים ייהנו מהמופע שלכן כמוני

יובל בן עמי- כוכב מיכאל.



פאני טל-כוכב מיכאל
אירית ויהלי שלום,

שאפו, שאפו, ושוב שאפו. שיחקתן אותה ובגדול.
מאוד!!! נהניתי.
הערב היה משעשע מאוד, כיפי ומרגש.

ההצגה נותנת מבט משעשע, אירוני, עוקצני ומלא הומור על העידן המטורף שלנו.
עידן שבו אנחנו מתאמצות כ"כ לעבוד על עצמנו, ללטש, להיות יותר יפות, להתחבר לרגשות, להתחבר לטבע, להתחבר לעצמי, להתחבר לקוסמוס להתחבר ולהתחבר ומוצאות עצמנו מותשות, ובתוך סיטואציות הזויות ולעיתים אף מגוחכות.


אהבתי את המפגש בין הדמויות - כולן מחפשות להרגיש טוב, ומחליפות תפקיד על גלגל החיים.
פאני טל.

יפעת שיא אסולין-קדרון
אירית, היה מקסים, מצחיק ומרגש. המון תודה לך. נשיקות.
לילי ריין-כוכב מיכאל
אירית יקירה, מזל טוב. היה ערב נפלא , מצחיק מאוד, הייתן נפלאות. באהבה גדולה
ארנה שמעיה-נס ציונה
הי איריתוש !קודם כל, שוב מזל טוב, את נראית נהדר בגילך, את שומרת על עצמך - מדהים, תמשיכי כך.חיוךחזרנו עכשו מכם, היה מדהים, כל הכבוד לך וליהלי, הצחקתן אותנו ונהננו מאוד.אני מעריצה אותך על ההתמדה , ההתחדשות האין סופית, היצירתיות , היוזמה, על מעגל החברים האוהד והאדיר שאת משמרת באמתחתך.זה ממש לא טריווילי, את מאוד מיוחדת.
אילנה אייל  ודן אייל -יבנה
אירית יקרתי,
אמש הגענו דן ואני לראות את המופע שלך ושל יהלי,
בדרך אמרתי לדן שאני לא יודעת מה אומר לך אם המופע יהיה גרוע.
למזלי ובודאי לשמחתך היה נהדר. לא רק אני נהניתי דן חושב כמוני.
היה מצחיק, אמיתי, חושפני מבלי להיות וולגרי.
אותך אני הרי מכירה טוב ויודעת שידך בכל ולא תוותרי על שום הזדמנות
והתנסות.השילוב והמקצוענות של יהלי ושלך נפלאה מעוררת השראה.
יש לך ילדה מוכשרת ומצחיקה שהביאה אותך למקום נפלא.
תמשיכי ותמשכנה יחד לשמוח ולשמח.
אוהבת אילנה.
אילנה פרנקל-אשקלון
יהלימא! אירית ויהלי יקרות!
אתן צמד יחיד ומיוחד,
המופע שלכן ״ טיפול 10000״
כל כך אמין ונוגע
עם הומור שנון ומצחיק ביותר
חויה מהנה מרגשת ומומלצת ביותר
מחבקת ומאחלת הצלחה.
נוגה קרני.-קרית גת
היה מדהים,מצחיק,זורם,מרגש...ממש נהניתי...צחקתי מלא...חברה שלי ובת דודה שלי הצטרפו וממש נהנו...היה מדהים!!!!
הדס בורשטיין-כוכב מיכאל
בוקר טוב, אירית ויהלי היה נפלא... מהיבטים רבים, המשחק והתוכן שיצקתן לתוכו, היענות הקהל, החברים להגיע... לא מובן מאליו להוציא אנשים מהבית - וכולנו יודעים שזה כך... האולם היה מלא וצר מלהכיל ... חבל שלא יכולתי להקליט את התגובות שבסיום ההופעה... משוב חיובי, התפעלות, התרגשות... חוויה, בהצלחה בדרך המשותפת , הבנתי מאירית שיש חומרים לעוד... אז עוד יותר טוב, תיהנו לעשות את מה שאתן אוהבות ומוכשרות לבצע..ו-מזל טוב לאזרחית הותיקה החדשה- חתיכת סטטוס... נשיבוקים... שבוע נפלא !

תלמה ברוך-רמת אביב ג'
אירית יקירה היה נפלא...גם אני לא מצליחה להירדם......הרווחת ביושר את "כל הטוב הזה"......אם כל כך הרבה באו למופע שלך....סימן שבאמת עשית משהו ממש נכון ומממש טוב....כך שזכית בהרבה חברים שאוהבים אותך....המשיכי עם התנופה הזו שיש לך......
 · 
שרון גינזבורסקי.-כפר הנגיד
הייתם נהדרות מאוד נהנו מאחל הצלחה בהמשך דרככם החדשה


הלן זילצר-מפלסים
מדהימות,מצחיקות,ערב מקסים.....תודה רבה שהזמנתם אותי


רינה לזר-קרית גת
לאה מלול מפרגנת לאירית ויהלי בהצגה שהם כתבו וביימו, האולם היה מלא עד אפס מקום , אירית הזמינה את לאה מלול ובירכה אותה במרוץ לראשות עירית אשקלון...כזוכה....ראש העיר הבאה של אשקלון...עוצמת נשים....שיהיה לכם בהצלחה בהצגה בכל רחבי הארץ...אוהבים אין לי ספק שתהיה לכם הצלחה גדולה...היה מצחיק שנון ...אם משה צחק אז אין מי שלא יצחק.....כל הכבוד לכן אהובות...
סמדר וולק- תל-אביב
מזל טוב בובה!!! כמה כיף היה לחגוג את יום ההולדת שלך במופע המשגע שלך ושל יהלולה. היה מקסים (כמו הדאחקות שהיינו מריצות במרפסת). מאחלת לך את כל הטוב שבעולם, שהאנרגיות לא ייגמרו ושהקומונה תדע רק צחוק וחיוכים! ובריאות! נשיקות
עדי גורן-רמות השבים
מזל טוב אירית. התרגשתי לפני...התרגשתי במהלך ולא רציתי שיגמר....לראות אולם מפוצץ באנשים ומחיאות הכפיים מעל געיות הצחוק שלי...כל כך מרגש...היה כמו להיבלע אל תוך הקסם שהוא את לשעה ולשכוח שיש עולם מחוץ לזה שהיה על הבמה...(טוב נו אני חיה בסדנה) ולקחתן את "טוני" בסקיצה של הקפה...כמה אוטנתי, כמה סטירי...כמה מרגש. נו...ורקדת את שיר החתול...גאוות יחידה. מזל טוב נמרה.
מיכל וול פורטוגז-גברעם
אירית ויהלי היקרות נהנינו מאד!!! בהחלט הצגה מעולה לערב נשים מכל הגילאים. מומלץ בחום
אורה לוי-אשקלון
 הייתי, השתתפתי, כן, השתתפתי בכל רמ"ח אברי ושס"ע גידי ונשמתי במופע הייחודי, החדשני, המרגש והמדוייק שלכן (מבלי לפגוע בזכויות של החתן-בעל).... ממליצה בחום!


















































אין תגובות: