יום חמישי, 4 באפריל 2013


 אני ככה הלכתי לתומי על הרציף ולפתע הבחנתי בך עם המצלמה שלך"המרשימה" והחלטתי לשחק לך אותה.
    קפצתי מיד על המעקה ועשיתי את עצמי לא ממש מסתכלת.
    ראיתי שאת נשארת וממשיכה להתרגש ממני אז הבאתי לך את הפוזה של             הדוגמניות עם רגל אחת כפופה קצת, זה נשי כזה.
    והתחלתי להלך על המעקה פרופיל ימני בהלוך
    ופרופיל שמאלי בחזור
     הראתי לך את הציצית (קוקו שתי שערות שלי) מאחור
    ושוב פרופיל מין אתנחתא כזו.
    ופתאום היה משב מזרחית קלה שהעיפה לי את הציצית וגם תפסת אותי לא רע        כל הכבוד!!!

    ורגע מחשבה מה עוד אפשר...
    והראיתי לך שאני מגיעה עד הציפורניים ברגליים עם המקור בלי בעיה בכלל ,        אגב תרגיל שאת בטח כבר שכחת...
                               
    ומתחתי את הצוואר כי אני לא אוהבת שמצלמים אותי עם סנטר כפוללללל

   ועמידה על רגל אחת אבל מתחיל לשעמם אותי כל המסלול הזה, אני חייבת לחפש    קצת אקשן.
   ופתאם אני רואה משהו... מה כ'פת לי אני מתקדמת לשם ונראה כבר מה קורה.


    הלכתי
    והלכתי
    והלכתי


     והזנב שלי והציצית עפים להם במזרחית וכזה נעים הבוקר בנמל.
    והגברתי צעד
    ועוד אחד


    ואני רואה כזה במטושטש שני גברים, כבר נהיה מעניין יותר מקודם שהיינו רק      את אני והצילומים שלך.
    נראה לי שהם דייגים
    הם לא מתייחסים אלי, אז גם אני מפנה את מבטי הצידה ,מה הם חושבים שאני        סתם אחת???
    גברים ודייג אין מה לעשות הם לא רואים אותך (נקבה) ממטר!
     אז הסתובבתי והחלטתי שאני לשם לא חוזרת יותר והאמת היה לי כיף איתך, מי      עוד היה מצלם אותי כל כך הרבה תמונות, עם כזו סבלנות???
   האמת עשית לי ממש "בוק,"ובכלל לא הייתי מוכנה לזה באותו בוקר!
   איך יצאתי?? תגיבו!

3 תגובות:

Unknown אמר/ה...

אירית'קה יקירתי,
את לא רק צלמת, את גם מספרת סיפור במצלמה ובמילים.. פשוט מקסים לראות את כל התמונות וגם את הדו-שיח שקיימת עם "הגברת הלבנה עם הציצית".נהניתי מאוד!!!
לא הגבתי קודם מפני שלא נכנסתי לפייס ולמייל כבר כמה ימים, מחשש לשיבושים בגלל ההאקרים המאיימים.
את ייודעת שאני נהנית בכל פעם מחדש מכל עבודה וצילום שאת עושה. כל הכבוד!!!

Unknown אמר/ה...

תודה אורהלה , תארתי לי שאת בהמתנה עד העולם ירגע מפורצי התוכנות. אבל כפי שאת רואה אני לא מוותרת על הפידבקים שלך התמכרתי אליהם . נשיקות אירית.

אנונימי אמר/ה...

אירית - כעת ראיתי. איזו התחלה נחמדה! למה זה לא נמשך???