יום שישי, 5 באפריל 2013

מערכת יחסים בפארק יהושוע!.


1.את באה קצת למים??? אני מזיע כמו חמור!                                
   קפוץ אתה ראשון כי קררררררררררר לי






2. חכה לייייייייי

        
 3.  איזו נחיתהההה תפסת סגנון לאחרונה... נראה לי שראית      את ה"פרחה" ההיא על הבוקר אז התחלת להתלהב...
      



 4.  את תמיד חייבת להשבית  "שמחות" במקום להנות קצת
    בקרירות של המים ולתפוס שלווה... את מבלבלת ת'מח!(איזה מזל שהעץ מפריד בינינו...)
                

                 



 5.     די אנחנו כל היום ביחדדדד , תן לי קצת אוויר,             
 אני מרגישה חנוקה!        
             




 6.  תפסיק להתחנן , לא חייבים כל הזמן לדבר, ולנאג'אססס 
         אם כבר תעלה למעקה ונדבר בגובה העיניים.


     

   7.  איך אני שונאת שאתה עושה את עצמך.... ססססססססססס ברווז אתההההה
         


8.  עכשיו אתה גם לא שומע???? מה אתה רוצה שאני אצעק כאן בכל הפארק??? יש כאן מלא אנשיםםם אין לך בושהההה???
         

9.  אתה זוכר שאתמול הבטחת לי שנלך לשופינג ב"בבלי" וב"יהודה מכבי,???? אז פתאם היום כאילו לא אמרנו כלוםםם, אתה כזה קמצן נמאס לי ממך.
     



    10.נו בטח רק מדברים על כסף אז אתה לא זוכר כלוםםםם.....
       


11. אל תפנה אלי ואני איתך גמרתייייי  !
       


12.וזו פעם אחרונה שבאתי איתך לשחיית בוקר שלא תעז להעיר אותי מחר מוקדם שמעתתתת????
       



 13.טוב אל תענהההה
   





14. יאללה אני הולכת יש לי יוגה עוד מעט, ואל תחפש אותי בנייד שמעתתתת?
     



15.חכי רגע ממתק שלי! את יודעת שאני אוהב אותךךךך , תראי את הלב שלי מדמםםםםם ! אני לא אוהב שאת כועסתתת
   





16. עזוב אותי עכשיו ! אין לי כח אליךךךך, נו תראה מי הגיעה עכשיו בדיוק בזמן הכי מתאיםםםם....
   


17.מה את רוצה??? מישהו קרא לך?? תמיד את מגיעה כשלא רוצים אותך יאללה עופי מפה...
     



18.ואתה לא אומר לה כלום??? מה כפת לי שהיא נעלבת, נמאססס לי ממנה!
   


19.איזה זוג לא נורמאלי אלה כל היום רבים, מתי שהם בפארק אי אפשר לצאת מהמיםםםם וכבר אני קפואה .
     




20. יאללה מתוקה תני נשיקה ונלך מפה לאן שאת רוצה, רק תרגעי כבררררררררררר...
   



21.  טוב אני אשחה עוד קצת, שמעתי שהם הולכים מכאןןןןן
     




22. שניה חכי לי אני רק קצת מעסה את הצוואר מרב צער הוא נתפס ליייי
   



23.אךךךךךךך תענוגותתתתתתתת
   




 24. זוג דפוק אי אפשר לסבול אותם יותרררררררר
       


25.ממי חכי לי אני באאאאאאאאאא
     



26.את לא חוצה לבד את המדרכה הזו, הם נוסעים פה עם האופניים כמו מטורפיםםםם
         


27. אוףףף כמה אתה טוחן מה זה פעם ראשונה שאני חוצה פה???? זה הבית שלי!
      


28.יופי מתוקה תעברי מהרררר

       

29.אני עף עלייך....

            


30.אני אפגוש אותך ב"בבלי"
       


31.תודה לאללללל אפשר סוף סוף להפשיר קצת בחוץ ינשאללללה לא יחזרו עד הערבבבב
     


32."שופינג "HERE WE COME

4 תגובות:

rosalia אמר/ה...

מקסים......שבת שלום!!! רוסליה

Unknown אמר/ה...

תודה רוסליה.

Unknown אמר/ה...

מקסים, מקסים, מקסים!!! איך שאת הופכת את הברווזים ומאנישה את השיחה ביניהם ברוח המין האנושי.... ממש זוג שמנהל את הדו-שיח היומי ביניהם כל אחד מזווית הראויה שלו ועם ה רצונות המתאימים להם לפי ה מין....
תמשיכי לצלם ולחבר כאלה שיחות ובסוף עוד תוציאי ספר על עופות ברוח אנושית, ואולי גם בעלי חיים אחרים שתפגשי בטבע???
כה לחי!!!

Unknown אמר/ה...

אוייייי כמה שאת מצחיקה ! כל כך נהנתי